Thursday 1 October 2015

Kenali pemilik blog

Assalammualaikum dan Hi.
 
 
Finally,
 
Berjaya jugak aku nak mulakan coretan pada blog baru aku ni. Sebenarnya aku dah pernah menulis pada blog lama. Tapi terhenti seketika kerana kesibukan mencari sesuap nasi. Aku mmg dah lama rancang nak menulis semula. cuma hajat dan niat x kesampaian sampailah harini. Bukan aku xnak sambung menulis pada blog aku yang lama. Tapi bila aku baca balik gaya penulisan aku, rasa mcm teruk dan merapu sangat. Sebaiknya penulisan kita haruslah yang lebih bermanfaat atau yang baik untuk dikongsi dan dibaca oleh blogger lain kan. So untuk entri pertama ni aku nak kenalkan diri sebagai tuan punya aka pemilik blog bernama f.a.z.r.u.l.n.o.o.r ni.
 
@ku mmg guna nama sendiri untuk blog aku ni. korang boleh panggil aku fazrul. Area pemastautin adalah Lembah Klang. Aku anak kedua daripada lima orang adik beradik. Minat menulis blog ni datang masa aku kerja kat Mid Valley dulu. terpengaruh dengan kawan-kawan yang ada personal blog. So aku pon create acc untuk sama-sama share minat menulis yang sama. Sampai satu ketika, aku dah xde masa langsung untuk menulis bila aku pindah tempat kerja baru ni. Berakhir terus bila cubaan beberapa kali curi masa menulis gagal dan terus gagal.
 
Kesempatan ni inshaAllah aku akan gunakan sebaik mungkin untuk manfaatkan blog ni untuk menulis dengan sebaik-baiknya dan boleh bagi korang layan jika bermanfaat dan isi masa lapang korang yang berlebih tu.
 
salam perkenalan.
 
- fazrul -

4 comments:

  1. Finally.. ;)
    Dari pagi tadi.. la ni baru dapat singgah kat sini..
    Salam perkenalan dari mak budak a.ka. remaja purba.. ;)

    ReplyDelete
  2. As salam.. lama xdgr kabo engko..

    ReplyDelete