Thursday, 20 October 2011

Jin jatuh cinta pada manusia

salam.


entry terakhir sebelom cuti esok. adik saya bagitau. dia telah mimpi:


Mimpi berkahwin dengan orang yang tidak dikenali(petanda gangguan Jin Asyik)


adik saya ckp plak, setelah dia search akhirnya dia dapati:



Jin Asyik: Jin Jatuh Cinta Pada Manusia


saya pun terus komen balik pada apa yang telah di bgtau kat saya tu. ni dia yang email. saya jawab kat sebelah tu.



Fakta tentang Jin Asyik
  1. jin asyik secara ringkasnya ialah jin yg jatuh cinta dgn manusia.
  2. antara yg paling bahaya: susah dikeluarkan dan ganas.
  3. biasanya jatuh hati kat org baik (kamu tak dik)
  4. bukan hanya berlaku kpd org bujang, tapi yg dah kawen pun ada yg kena.
  5. mangsa biasanya perempuan, tapi lelaki pun ada yg kena.
  6. kemungkinan jin yg mmg berada di rumah mangsa, jin yg lalu dan ternampak, atau jin yg mmg dihantar utk menyihir mangsa, atau jin yg dihantar utk menyihir mangsa tapi berubah tujuan kerana jatuh cinta.

Antara sebab jin asyik boleh jatuh cinta
  1. bertelanjang wlpn bseorangan dlm rumah(ni kerja kamu ea dik)
  2. jin ternampak masa berada dlm bilik air(tu lah)
  3. tak baca doa sblm bersama isteri
  4. selalu tidur berseorangan. Contoh org bujang tinggal seorg diri di rumah. (Takde housemate)

Antara tanda2 kehadiran jin asyik
  1. isteri mengamuk tetiba bila tengok perempuan mendekati suami
  2. ada kala jin asyik hanya berada di rumah, mangsa di luar baik, bila di rumah ada saja tak kena.
  3. sering mimpi bersama dgn suami/isteri/org yg tak kenal.(jgn mimpi abg plak)
  4. mendengar nafas di tempat tidur, terasa ada seseorang tidur bersama.
  5. badan selalu lesu, sebab selalu didakap jin asyik.(kamu busuk dik, jin tu x suke)
  6. jadi tak suka cakap byk.
  7. mimpi slalu naik pelamin / hamil.
  8. selesa duduk menyendiri.(betul tu)
  9. tarasa alat kelamin disentuh semasa tidur.(ui..bahaya dik)

Antara kesan gangguan Jin Asyik
  1. boleh sbbkan tak kawen, atau kawen tp anak jadi degil( abis la kamu dik)
  2. dipinang tp org tak jadi sbb ada sihir gagal nikah mghodohkan perempuan yg ingin dipinang, buat tak senonoh dpn rombongan etc, atau perempuan nampak peminang mcm org tua, hodoh etc
  3. ada saja halangan bila mangsa merancang utk kawen. Jin asyik cuba gagalkan perkahwinan.

8 comments:

dihadiha said...

rasanya jin asyik jatuh cinta pada perempuan yg lawa je

"4. sebab jin suka pada orang yg dia ganggu.
mereka suka perempuan yg cantik"

kesian adik kamu cantik sgt kot

Zana Adieyza said...

seram pulak bila baca ttg jin ni..

SuriHanna said...

bila bc entry ni.. tetiba terfikir.. entah entah umah sy pun ada Jin x..? huhuhuuu

nurdiha said...

benda mcm ni xboleh buat main2
cara nak atasinya kena selalu baca atau pasangkan surah2 ruqyah


senarai surah2 ruqyah :

google2

msredcheesecake said...

Betul ke ada jin ni... Takut plak dengar... Minta dijauhkan...

Anonymous said...

Hey! Do you know if they make any plugins to assist with SEO?
I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing very good success.
If you know of any please share. Appreciate it!

Also visit my web-site - callaway golf - diablo edge irons 4-sw steel

Anonymous said...

Great post.

Here is my site - übersetzungen preise

Anonymous said...

The "Secret" Moѕt Fat People Will Never Know About Losing Weight.
If you thinƙ that the word misuse is a bit strong then think
again, as what we put into our systеm, is what we are.
Insulin resistance redսcеs the amߋunt of glucose that is absorbed аnd stοred by
the organs and muscle tissue.

Stop by my wеbpage; factor quema grasa